Til vores kontor i Glostrup søger vi en frisk og resultatorienteret medarbejder, der har lyst til at hjælpe med booking og rekruttering i vikarbranchen.
Du vil indgå i vores Booking- og rekrutteringsteam hvor vi screener, interviewer og rekrutterer vikarer til virksomheder, fordelt på Sjælland. Vi servicerer primært inden for lager/logistik, bygge og anlæg samt detailhandel.
Arbejdsopgaver
- Screening af ansøgere
- Samtaler med kandidater
- Registrering af personaledata i vores systemer
- Booking af vikarer
- Kontakt til kunder vedrørende vagter og personale
- Diverse ad-hoc opgaver
Faglige kvalifikationer
- Du taler og skriver perfekt dansk
- Har gode engelskkundskaber
- Gode IT-færdigheder, og let ved at sætte dig ind i nye systemer
- Du trives med telefonsamtaler samt menneskelig kontakt
- Vi ser gerne du har en administrativ baggrund
Personlige kvalifikationer
- Du kan håndtere en omskiftelig hverdag og bevare overblikket
- Du følger dine opgaver til dørs og tager ansvar for dem
- Du kan og vil gøre en forskel for vores kandidater
Andre kvalifikationer
Vi tilbyder et selvstændigt job i en dynamisk og vækstorienteret virksomhed, som er præget af en uformel omgangstone, flad organisationsstruktur, handlekraft og veldokumenteret succes.
Løn efter kvalifikationer.
Arbejdsstedet er på vores kontor i Glostrup
Info
Der er tale om en fast stilling på 37 timer ugentligt.
Har ovenstående fanget din interesse, så tøv ikke med at sende en ansøgning og et CV til profilmatch@profilmatch.dk
Hvis du har spørgsmål til stillingen er du velkommen til at ringe på 33 32 33 14.